börjar nog bli...

övertrött fniss vet inte om jag ska vara vaken eller sova.
Mitt huvud säger vaken och kan inte varva ner och kroppen
vill sova vad lustigt hihi.
Idag har man jobbat 7-12 och 16-21 är inte van vid att gå uåå tidigt
kan bero på att jag börjar bli trött...
På min fyra timmars rast träffade jag katja och karin på stan en sväng det var trevligt.
Träffade Jossan på bussen imorse med och pratade lite med henne på telefonen det
händer inte så ofta att vi hinner prata vi jobbar om varann känns det som undrar när den
där fikan blir av fniss..

Hoppas alla haft en bra dag nu ska jag försöka sova hihi.

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vi får se till att den blir av snart :D Det viktigaste är att jag får bort plugg grejerna. Puss

2008-04-24 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0