idag..

vaknade jag runt halv 12 (skönt med sovmorgon).
Sen strax efter 13:00 tiden åkte jag med vår söta katt (se bild) till mina föräldrar så våra katter fick busa lite.
Sen åkte jag till stan en sväng och shoppade lite står i valet och kvalet och köpa ett par nya skor i sportaffären se om jag gör det senare under veckan. Träffade sedan min bror och hans tjej och tog en fika på stan.
Och nu är jag hos mina föräldrar igen och hjälper till att fixa lite köttfärssås.
Så man har haft lite att göra ialf idag.
Imorgon ska jag jobba fick jag reda på idag 7-12 och imorgon eftermiddag ska jag träffa en vän som jag inte träffat på jätte länge!

Hoppas alla haft en bra dag
Puss

image2

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken söt lten kisse ni har :-)

2008-04-22 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0