Längtar tills imorgon!

Imorgon åker jag och pojkvännen till Tallin! ska bli så skönt att komma bort lite..
Bussen går 11:45 från mjölby och vi får skjuts av mina föräldrars snälla grannar till bussen.
Och efter vi kommit hem skall jag jobba 6 dagar i rad skönt att jobba lite oxå!
Skall bland annat börja timvicka på 2 nya ställen under den veckan..

Idag blir det att lämna in min platt tv som av och på knappen blivit glapp..
Sen åka till mina föräldrar med katten för de ska vara kattvakt tills vi kommer hem..
Sen ska jag jobba ett kort pass 16-20..

Hoppas alla får en bra dag..
puss

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hoppas ni får det roligt i Talinn!!! puss o kram

2008-04-28 @ 18:57:42
Postat av: Katja

ha såå kul nu och njut:) Puss

2008-04-29 @ 19:43:55
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0