Migrän :( & Fest :)

Imorse vaknade jag med världens migrän igen... Sedan jag var inlagd har jag haft migrän fan nästan varje dag..
Skulle jobbat idag men det blev inget med det fast jag ville dit så himla mkt!!
Vaknade för en liten stund sen weeee..

Och ikväll ska vi till Jozzan och fira henne, får se hur länge man orkar men vi ska dit ialf...

Vi ska åka med smilla till min mamma så ska hon få vara i kopplet hela kvällen och busa lite hihi..

Nu lagar min pojkvän lite mat, färskpotatis, kall skinka och kall sås med creme fraishe mums...

Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Gott det lät:) Jaa..om du mår lilla minsta dåligt får du gå hem, måste ta hand om dig själv nu gumman!! Puss

2008-08-16 @ 15:41:19
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Tack för igår tjejen! jättekul att ni kom, var lite för mkt folk dock så man hann ju inte prata särskilt mkt. Puss o kram

2008-08-17 @ 16:01:20
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0