seg som tusan.

Ush vad seg man blev kan bero på att man hunnit med en hel del idag:)
Först jobbade jag sen hämtade min pojkvän mig kl 13 så åkte vi till svärmor och svärfar
kom hem typ kl 18 blev släkt träff näst intill på födelsedagsfirandet.

Efter det hämtade vi Smilla hos mina föräldrar och pratade lite med min bror med flickvän.

Åkte sedan hem och Vilade en timme när vi kom hem det var skönt.
Och nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt med en kall öl...

Har funderat lite kring bloggtävling blir nog under veckan som kommer.

Vill Tacka Jossan för hjälpen med Gratisbio ska se om även jag kan lyckas värva medlemmar i
min tävling hihi.

Hoppas ni får en bra kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Varsågod det var så lite så. Hur jobbar du i veckan som kommer? tänkte om vi hade någon tid att ses haha.

Puss o kram

2008-08-10 @ 16:05:01
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0