Väntar....

på att läkaren ska ringa..
Är fortfarande hos mina föräldrar åkte hem en sväng igår men fick sån migrän och ont i ryggen...
Så mina föräldrar hämtade mig och katten igen.. Det känns skönt att vara hos mamma eftersom hon
varit med förr när jag varit inlagd mm. Vill inte belasta min pojkvän för mkt fast jag vet att han bryr sig jätte mkt och
jag älskar honom jätte mkt och saknar honom.
Skall åka hem till min pojkvän i eftermiddag när läkaren ringt.

Inatt hade jag både smilla och mammas katt mysan i sängen hihi.

skriver mer senare när jag hört nåt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Förstår att du vill va hos din mamma, mamma är alltid mamma;) Puss

2008-08-05 @ 15:15:17
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0