känner mig bättre:)

Ja nu känner jag mig äntligen bättre:)
Hostar lite fortfarande men har ingen feber..

Hoppas man kan få jobba lite under veckan jag väntar på jobb bokning..
Har inte planerat så mkt denna vecka förutom imorrn då det blir stallet och linköping en sväng..
Och på lördag så är det kalas hos min pojkväns moster och som det ser ut nu festa med en tjejkompis
på kvällen får hoppas att hon intre oxå blir sjuk..
Men i övrigt inget speciellt planerat bara att vänta på jobb hihi...

Skriver mer imorrn om jag hinner..
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

aa..va skönt att du mår bättre gumman:) Vart de nån nogg sida igår???? PUSS

2008-12-02 @ 15:20:53
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0