Om min födelsedag!

Ville bara tacka alla mina vänner för alla gratulationer när jag fyllde år igår!!

Jag och min bror  som fyllde 26:e december beslutade i år att slå ihop våra födelsedagar så vi firade
oss igår hemma hos våra föräldrar och det var jätte trevligt och det kom ganska mkt folk...
Jag vill tacka för alla fina presenter jag fick igår bla: av L fick jag ett presentkort på gina tricot, av mina släktingar fick jag jätte fina martiniglas, och av mina föräldrar fick jag pengar till att köpa saker till hästen och av F fick jag födelsedags lunch på stan och en stor bukett med rosor.

Jag och en vän pratade om en sak igår att förra året hörde man om nyårsfester redan i oktober men i år har man inte hört någonting om fester..
Jag är lite festsugen ikväll men ändå inte hihi...
Men det ser ut som det blir en lugn kväll kanske får ett ryck och drar ut efter kl 12 för att träffa ett par vänner som kanske ska ut ikväll men det är sånt som märx..

Ett stort Grattis till Jasmine som fyller 1 år idag!!!

Gott nytt år till er alla!!!
Puss


Kommentarer
Postat av: Katja

Jasmine tackar;) Och ha en underbar nyårsafton gumman!! Puss

2008-12-31 @ 14:19:37
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0