Bokat en dygns kryssning!


Jag känner det att det skulle vara kul och skönt att hitta på nåt nu när min pojkvän ha semester och om jag är ledig ett par dagar från jobbet. Så vi funderade och kom fram till att ta en dygns kryssning.
Ringde till vikingline där var det så gott som fullbokat men tillsl hittade dom en B-hytt för två pers med kampanjerbjudande för 360 kr på onsdag till torsdag nästa vecka som jag är ledig.
Färjan är Vikinglines Cinderella.. Buffén var fullbokad så vi kunde istället beställa 3 rätters så det gjorde vi + frukostbuffé + Buss tror det blev totalt 1200 kr för oss båda för allt detta helt ok:)

Nu ska vi snart till Jossan en sväng och ta en öl och ha trevligt;)
Blir nog inte så länge där ska upp och jobba kl 7 imorgon bitti weeeeeee.

Ha en bra kväll nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

kul att se dig idag. det va ett tag sen sist.men du såg ut att må bra i alla fall. kram

2008-07-30 @ 21:26:30
URL: http://sandra.nezzox.se
Postat av: Katja

aa..låter underbart det gumman:)Går ju åt rätt håll i alla fall!! Pussa

2008-08-02 @ 14:27:17
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0