Pizza sugen hihi

igår kväll blev jag plösligt sugen på Pizza ville beställa men min pojkvän hade ingen lust med det eftersom vi beställde kebab förra veckan hihi.
Sen kom jag på att Jossan bakade pizza när jag kom hem till henne och blev helt plöligt sugen på hembakad pizza.
Bara ett problem alla degrecept vi hittade innehöll gäst som vi inte hade hemma.
Då ringde jag mormor för jag vet att hon gjort deg utan gäst.
Efter mkt om och men hittade hon receptet som innehöll bakpulver istället.
Pizzan blev jättegod . Min pojkvän blev og lite trött på mitt pizzasug hihi men han gjorde degen:)

Annars är det lugnt har jobbat mån,tis och idag är ledig imorrn och jobbar hela helgen.
Just det shoppade ännu mer på rean igår i den butiken jag köpte linnen som jag skrev om för nån vecka sen.

Hittade en svart Tub top (med bra resår vid brösten så jag inte tappar den hihi) Kostade bara 29 kr)
Köpte ett party linne med för 99 kr.
Gick igenm min garderob har nästan bara baslinnen knappt några party toppar...
Köpte även ett par skor av märket Converse på Team sportia var 70% rea på dom kostade egentligen 699 kr men jag gav bara 210 kr:)

Converse skorTubtopp Party Topp
      Skorna jag köpte              Tubtoppen                  Partylinnet
          Snygga va!

Nu är jag sååå seg hade tänkt att vila men det blir inte av idag heller weeeee hihi.
Hoppas ni får en bra eftermiddag. puss



Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag vill oxå gå dit, glömmer ju hela tiden bort det haha

2008-07-17 @ 10:10:43
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Skorna var förresten jättesnygga! Du får släpa med mig nån dag till Felicia star eller vad det heter.

2008-07-17 @ 15:53:57
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0