Pratade med en vän...

idag som jag inte hört från på länge Björn ( Leo ) som jag blev vän med i valdemarsvik tillsammans med mina
andra vänner från viken ( fredrik, Björn ( ej Leo ) och sofie. När man tänker tillbaka så fan vad kul vi hade i viken längar
tillbaka dit ibland men nu har alla flyttat tillbaka till motala området och tyvärr har ingen av oss så mkt kontakt längre tiden räcker inte till pga jobb mm.

Det var jätte kul att prata med Leo det var ett år sen jag hörde nåt från honom det var av en slump att han skckickade mail till sofie för han hade bytt både mobil nr och mail.

Han ska förhoppningsvis komma till motala i höst och umgås med mig ochsofie:)

Annars är det lugnt är ledig imorrn...

Nu ska jag försöka sova godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0