Veckans Schema

I helgen jobbade jag och åkte på migrän:( tror det beror på det ostadiga vädret!
Men det gick bra har sååå bra jobbarkompisar som stöttar och Peppar en speciellt Johan igen som är såå skyst!!

Måndag (idag): Ledig från jobbet ska till stan en sväng och skicka iväg lite autografer som jag sålt på tradera och köpa kattmat på djuraffären. Ska träffa katja idag oxå om det hinns med hihi.
Sen blir det väl att åka till mina föräldrar en sväng och lägga upp lite nya autografauktioner.

Tisdag: Jobba 8-15
Onsdag: Jobba 15-02 (sovande nattjour till torsdag)
Torsdag: Jobba 6-10 och så hoppas jag att min pojkvän får ledigt idag så jag hinner träffa honom lite.
Fredag: Ledig! Inget speciellt inplanerat.
Lördag: Kanske Jobba natt till söndag börjar kl 21.
Söndag: slutar kanske kl 7:00 på morgonen sen lugnt.

Hoppas alla får en bra dag i det regniga vädret!
Puss

Kommentarer
Postat av: p. sawyer

snyggt och coolt linne:)

vart har du köpt det om man får fråga? :)

2008-07-09 @ 15:14:29
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0