hur ska denna sommar gå hihi

ja ni jag vet inte hur denna sommar kommer att gå på jobbet.
jag kommer att jobba 4 veckor i rad bara några dagar ledigt pga att en ny
timvikarie ville byta pass med mig å jag var så dum å sa ja...
Det är helgen då vätternfestivalen är och att när jag gav denna person flera alternativ
att byta pass så passade inget av de passen pga besök hos optiker mm.
Blir så trött när man ställer upp å att denna person inte ställer upp tillbaka.
När man får ett sommarvick så får man ju jobba och sluta klaga på allt om tex
att man inte kan jobba då och då fast man har arbets pass då!! så då vill denna person bara byta å byta pass..
Som tur är så jobbar jag och johan så bra ihop!!

I helgen ska man jobba (bra pengar fniss)..

Hade min första sovande jour på jobbet kändes konstigt när man är van vid vakande natt hihi.
Men jag lyckades sova några timmar ialf fniss.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Ha en undarbar dag nu gumman:) Puss

2008-06-20 @ 10:40:00
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0