Övertrött.

Idag är jag övertrött har jobbat i 15 dagar i streck (bara för att jag bytte med en annan timvikarie) är ledig imorgon och på torsdag.

Helgen var ganska lugn var på harrys en sväng i lördags med Katja, karin, therese och min pojkvän och vår granne Stefan hängde med oxå det var trevligt.
Hade bra arbetspass i helgen så kunde unna oss att gå till harrys en svöng:)
Jätte mkt folk vi gick hem runt kl 12 på natten var sååå trött då hihi.

Försökte vila nyss men kroppen är trött men inte huvet hihi så nu tar jag en kall öl och se om jag kan varva ner lite.

Imorgon ska jag och min mamma till Linköping en sväng och shoppa lite.
Och fick min bästa lön jag någonsin fått så imorgon kan jag unna mig lite om jag hittar någonting jag vill ha:)

Hoppas alla hafe en bra helg och en bra kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0