Shoppat lite på Gina tricot REA!!

Ja i helgen som jag skrev tidigare har jag jobbat hade natt jouren på jobbet mellan igår och idag så när jag slutade jobba kl 10 i förmiddags så gick jag lite på stan lämnade bla in min mobil för andra gången blir sååå besviken på mina Sony ericsson mobiler samma fel på båda telefonerna som jag nu haft inlämnad 2 ggr vardera.
Funderar på att Köpa mig en Apple i-phone när den släpps och sälja mina 2 telefoner.

Sen gick jag in på Gina tricot som hade lite Rea idag 50% på ganska mkt jag köpte fem plagg för 372 kr.
Ska prova dom sen orkade inte prova i butiken så mkt folk och var trött. Det är bra med Gina tricot för de har öppet köp och bytesrätt på även REA plagg:)

Nu ska jag vila en stund sen ikväll funderar jag på att ta en kall ÖL är Ledig imorrn hihi.

Och till min Pojkvän: Lycka till på Jobbintervjun på Väderstaverken som du är på just nu!!!
Hoppas du får jobbet!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0