Av någon lustig...

anledning så har jag varit trött, lättirriterad och fått migrän ush!?
Kan bero på att det är oväder på väg att jag har migrän idag...
Visst att Alla människor har dåliga dagar men idag för första gången
på länge har dagen varit lustig hehe men som sagt man kan väl inte
alltid ha bra dagar..

Ikväll ringde min morbror som har hjälpt mig kolla upp lite om en sk: EU-bil
eller microcar. Jag är jätte sugen på att köpa en men dom är fortfarande dyra
att köpa!!
För er som inte vet vad en EU-bil är så går den som EU-moped i 45 km/h och
är väldigt bränslesnål drar bara 0.3 lit/mil och man kan bara sitta 2 pers i den.
Har en bild på en här nedan så söt bil hehe.

Hoppas alla haft en bra dag och kväll, nu ska jag kolla på tv en stund ska upp och jobba
imorrn 7-13 som ska bli kul ännu ett nytt intro ställe hehe.
puss

image8

Kommentarer
Postat av: Katja

nee..man kan inte ha bra dagar jämt du, då skulle man ju inte uppskatta dem bra;) Hoppas du mår bättre nu, och ja det är en söt bil:) Puss

2008-05-16 @ 15:32:50
URL: http://missbunny.blogg.se
Postat av: Eric

Skaffa en från Aixam istället, man får mer nytta av dem än något arabföretag.

2009-01-07 @ 01:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0