bilder från tallin!

Nu har jag äntligen tömt kameran på lite bilder från tallin som
visar blandannat utsikten från färjan, och från gamla stan i tallin
där de sålde stickade saker, och från lite utanför gamla stan där det
var gallerior och hotellkomplex.

Tallin var väl inte som jag förväntat mig som tex i gamla stan var det ganska fint
men där gick fattiga gamla runt och tiggde och i affärerna var det dyrare med tex
kläder man kan få tag i billigare hemma.
Och när man kom utanför gamla stan så stod det hotellkomplex och halva nybyggen lite
över allt.. Men vi hade trevligt ialf:)



nu ska jag försöka sova ska jobba imorrn:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Kul med lite bilder:) Puss

2008-05-04 @ 20:44:51
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0