Fullt upp i helgen!

I helgen blev det oväntat nog fullt upp!
Det började i fredags då min pappa kom hem till oss pga att min mor
hade lite födelsedags tjej fest för en arbets kamrat som fyllde jämnt.
Det var trevligt att pappa kom hit och pratade och tog ett par kalla.
Senare på kvällen lagom när min pappa skulle gå hem ringde min vän Sofie
hon var på Wettershall och hade jättetrevligt och ville att jag skulle komma så jag åkte
dit en sväng har aldrig varit där och det var jätte trevligt.
Kom väl hem runt 02:00 på natten och somnade gott (hade jobbat den dagen och var trött).
Sen oväntat så ringde min bemanning kl 08:00 på morgonen pga att det hade kört ihop sig med
folk denna helg och undrade om jag kunde jobba trotts att jag tagit bort min tillgänglighet denna
dag, men jag är snäll och åkte och gjorde snabbintro på detta nya ställe på lördagen.
Sen åkte vi och firade min svärmors mors dag i förskott.
Kom hem, kollade på eurovision som inte var så bra, somnade och upp och jobba kl 08:00.
Hade rast i 3½ timme så passade på att fira min mammas mors dag idag med en bukett rosa rosor och
en trisslott.

Och snart ska jag väl försöka sova och ska ha sovmorron imorrn om jag inte ska jobba
fniss..

Hoppas alla haft6 en bra helg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0