Fullt upp igen under veckan!

Jaha då blir det fullt upp igen under veckan fniss.
Så här kommer min vecka se ut lite kort..
¤ idag måndag skulle jag jobbat 7-16 men åkte på migrän så fick sjukanmäla mig ush.
¤ Tisdag: Jobba 7-16
¤Onsdag: Jobba 12-21
¤Torsdag: Jobba delad dag: 7-12 och 16-20
¤Fredag: Jobba 7-12
¤Fredag kväll: Liten fest här hemma min vän från skåne kommer hit så festa lite med henne.
¤Lördag: Inget speciellt planerat ev: till mina föräldrar
¤ Söndag: Bara ta det lugnt!

Känns skönt att jobba lite näta vecka vet jag bara 2 dagar att jobba hittills hihi.
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

jaa..det är den:) Hoppas du får en bra vecka! Puss

2008-05-06 @ 13:54:12
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0