hemma igen!

Ja då var man hemma igen efter 40 timmars kryssningen till Tallin
det är lustigt att det är lika skönt att åka som att komma hem.
Och det var så skönt att komma iväg med min pojkvän.
Det var inte så billigt i Tallin som jag trodde det skulle vara kläder
kan man hitta billigare här hemma. Det fanns en del som var billigt
men inte så mkt som jag trodde.
Men färjan var jätte fint och vår hytt också!!
Så vi har haft en jätte bra mini semester fniss.
Ska se på bilderna vi tog i tallin också som jag kommer visa här nån
dag när jag har tid denna vecka blir lite stressig ska jobba 8 dagar i rad
blir intressant att se hur trött man kommer att vara fniss..

Nu kollar jag på tv ska snart sova.
Hoppas alla haft det bra idag.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Katja

Va kul att ni hade det bra;) Sköönt med lite semester! Hoppas det gick bra med nya stället..Kram

2008-05-02 @ 20:01:49
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0