Kom hem..

för en stund sen har nyss duschat och försöker koppla av hihi.
Min mor hämtade katten Smilla idag och ska vara kattvakt tills
imorrn så jag kan få sova lite.
Min pojkvän har funderat ut nåt bra så vi kan ha persiennen uppe
lite grann ialf med kanske nån mörk gardin man kan dra för.
Solen går upp i sovrummet så det blir så ljust.
Föresten jag fick Vila i hela 30 min för katten weee sen ville hon upp
i fönstret igen.

Det gick bra att jobba på det nya stället idag och göra intro.
Det var en som skrev i min blogg och frågade vad jag jobbade med
har glömt nämna att jag är timvikarie och jobbar som vårdare på ett
oar gruppbostäder för funktionshindrade här i stan och trivs med det.

Har fått klart att jag ska jobba v 25-33 i sommar:)

Nu ska jag försöka sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

God morgon! :)
Hoppas du sovit gott

2008-05-15 @ 08:13:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Skriver fakturor mm mm :) hehe men nu ska jag äta

2008-05-15 @ 11:56:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0