Äntligen!!

Idag är det äntligen dax att hämta kattungarna det ska bli sååå kul!!

Och nu har jag bestämt mig att någon gång detta år förhoppningsvis vår/sommar så ska jag satsa
på att köpa egen Häst! Så nu håller jag på att kolla runt och igår provred jag en unghäst i nyckelby stall
och det är en jätte fin häst jag har fastnat en del för henne hihi..
Men som med allt finns det fördelar och nackdelar med att ha en unghäst..

Fördelen är att man får vara med från början men nackdelarna är många
för det första så krävs det mkt tid och träning, denna häst kostar rätt mkt 50.000 kr,
och jag är inte lika erfaren som jag en gång var när jag red..
Så på så sätt är det enklare med en äldre häst som redan är helt klar
med allt så det behövs inte lika mkt tid och träning.

En bra sak är att min mamma tycker oxå att jag ska skaffa häst:)

Så nu ska jag hålla utkik efter hästar hihi...

Skriver mer senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman! Ha en jätte bra helg vi kan ju försöka höras nästa vecka Kram

2008-11-21 @ 14:43:33
Postat av: Katja

Ohhh..har vi vår/sommar och se fram emot ännu en gång detta år;)Hoppas du hittar en fin fin pålle som passar dig:) Puss

2008-11-21 @ 15:52:19
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0