Årets Blossa Glögg

Fick ett samtal av min pappa idag om att Blossas nya års glögg släpptes idag och att han köpt den och att
jag inte behövde köpa den till dom med ( jag hade glömt att den skulle släppas idag hihi ).
Så vid kl 13:00 åkte jag till systemet för att chansa och se om den fanns kvar och det fanns den men inte så många kvar så jag köpte 3 st en till mormor och en till oss och en att ge bort..
Hon i kassan sa att man får vara glad om den finns kvar att köpa ikväll..

Här är en bild på den nya glöggen och smaken i år är blåbär med en ton av kryddnejlika.


Och Telias mobilnät verkar inte fungera idag jag kan inte skicka sms eller ringa från min Telia mobil.
Så till mina vänner som försökt nå mig ring mig på comviq nr:et.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0