Bli medlem du oxå!

Jag är medlem på tre stycken Gratis sidor bli medlem du oxå genom att klicka på bilderna nedan.
Det är Helt GRATIS att vara medlem på dessa sidor.
Om du vill läsa lite kort om dessa sidor klicka
HÄR.


Genom att samla poäng på denna sida så kan du byta poängen mot
biocheckar eller present kort.
Om du blir värvad så får du just nu 75 startpoäng så klicka på bilden för att bli medlem du oxå.




Genom att samla poäng på denna sida så kan du byta poängen mot presentkort
hos H&M eller Gina Tricot.
Du får 50 startpoäng när du blir medlem.
Klicka på bilden för att bli medlem du oxå!






Genom att samla poäng på denna sida så kan du byta poängen
mot presentkort. Som ny medlem så får du 50 startpoäng.
Klicka på bilden för att bli medlem du oxå!



Jag har skrivit i tidigare inlägg att jag snart ska hålla i en ny bloggtävling
men tyvärr inte hunnit.
Jag lovar att ha en ny tävling inom kort hihi.

Kommentarer
Postat av: Katja

Funkar verkligen dem där? Har du fått lika mkt presentkort som J eller??? Hade du kul igår? Många frågor, men så lite svar;) Puss

2008-11-16 @ 11:17:48
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Älva

tack så mycket:)

2008-11-17 @ 12:53:11
URL: http://nogg.se/fairytale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0