Har inte hunnit...

att skriva så mkt sista tiden det har varit full rulle här hihi...

Lite om helgen. I lördags red jag ut en lång sväng tillsammans med tjejen jag rider hos.
Och det var så skönt att komma ut jag har inte haft så mkt migrän sen jag börjat vara i stallet:)
På kvällen blev det filmkväll tillsammans med min pojkvän och en busig kisse hihi..
Och kissen heter nu bara Agnes istället för agnes cecilia:)
Ps: ska hämta bilder hos min mamma på katterna nån dag när jag hinner hihi..

På söndagen blev det att åka en sväng till mina föräldrar och på kvällen bara lugnt.

Idag hämtade maggan mig och vi åkte till nyckelby stall en sväng.
Ska dit imorgon med om jag inte ska jobba.. Har tyvärr inte hört nåt om jobb ännu och
 jag är inte sjukskriven längre så nu vill jag jobba igen och känner att jag har ork till det oxå hihi...
Jag vet bara att jag ska jobba julafton än så länge..

Nu ska jag kolla lite på tv igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

du får höra med maggan om du får börja jobba på nyckelby ;) hihi du trivs ju med hästarna o så... :D

Agnes är ju jätte fint namn :) kram

2008-11-24 @ 21:49:27
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful
Postat av: Älva

mysigt:)får se om vi hinner träffas nåt imorgon om ingen av oss jobbar:) måste leta lite julklappar oxå^^ puss o kram!

2008-11-25 @ 10:41:51
URL: http://nogg.se/fairytale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0