Igår blev det Linköping en sväng:)

Jag kom på under veckan att om jag ska rida en del nu framöver så behöver jag ha en ridjacka. Inget vidare att behöva ha vinterjackan att rida i. Frågade mamma om skjuts till linköping men hon hade inte tid...
Älva och Karin var oxå sugna på att åka vi pratade om det redan i onsdags.

Så jag trodde inte det skulle bli nåt men sen pratade jag med en killkompis och han ville oxå till linköping så han skjutsade mig, karin och Älva till linköping...
Så jag köpte en ridjacka på Hööks i linköping:)
Så den ska jag ha på mig imorgon när vi ska rida igen...

Idag händer väl inte så mkt jag ska till mina föräldrar en sväng annars blir det lugnt...
Som sagt ska rida imorgon förmiddag nån gång hihi...

nu ska jag greja lite men ha en bra dag!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas du får en underbar helg gumman:) Puss

2008-11-07 @ 13:44:52
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0