Jag börjar nog bli sjuk:(

Ush jag börjar nog bli sjuk:( Känner mig hängig,febrig och börjar bli förkyld:(

Men helgen blev ännu denna en kanon helg..
I fredags gick jag först till mina föräldrar och åt och tog en kall öl..
Sen hämtade jag upp Janni, Jesse & Savo så de följde med mig hem och det var såå trevligt att träffa dom:)

Lördagen började väl inte så bra jag skulle iväg och rida och hade haft migrän under natten men migränen hade gått över men helt plötsligt kom den tillbaka och jag började må sååå illa så min pojkvän fick hämta mig..
Så det var bara hem och ta en åksjuketablett och den hjälpte efter ett tag..
Så på kvällen när jag mådde mkt bättre gick vi till Karin där vi träffades ett gäng och drack lite och hade trevligt..
Sen blev det Harrys en liten sväng jag orkade inte så länge pga blodtrycksfall så jag och min pojkvän gick hem..
Men som ságt även denna helg blev en kanon helg!!!

På söndagen åkte jag och mamma och hälsade på kattungarna igen och vi fick ett datum när vi får hämta dom den 21.a november så det är inte så långt kvar nu!
Jag försökte ta kort på dom men det var lättare sagt än gjort hihi...
Åkte därefter till mina föräldrar en sväng och sen hem för att bädda ner sig i soffan och kolla på tv..

Och nu sitter jag vid datorn med en kopp kaffe..
Det får bli en lugn dag framför tv.n idag...

Hoppas ni andra oxå haft en bra helg!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Krya på dig gumman!!! Puss

2008-11-10 @ 13:07:06
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Älva

hoppas att du snart mår bättre vännen!kram

2008-11-10 @ 14:14:06
Postat av: Karin

skit kul helg :) aaa hoppas vi mår bättre imorrn så vi kan åka.. krya på dej!! Kramar

2008-11-10 @ 16:43:14
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0