Om helgen;)

I fredags blev det after work med min pojkvän, karin och en killkompis och det var trevligt.
Efter after worken blev det hem till mina föräldrar en sväng för att prata och ta en kall öl och det var trevligt.

På lördagen åkte vi på kalas hos min pojkväns morbror som fyllde 40 och efter kalaset så åkte jag till karin för att förfesta lite..
Efter det blev det harrys en sväng och min pojkvän mötte upp oss där..
Och vad folk jag träffade som jag inte träffat på bra länge bla: massor av killarna som jag spelade mkt poker med för 3 år sen hihi..
På lördags natten kl 04:00 fick vi besök av vår granne som hade jobbat natt så vi tog ett par öl med honom och snackade lite och det var kul!

På söndagen hade jag migrän såsom idag måndag och sån här migrän har jag inte haft på bra länge och när jag har sån här migrän så blir jag väldigt känslosam så jag har varit ledsen, besviken, rädd för småsaker och trött på det mesta.

Men nu mår jag bättre och ska försöka bli som vanligt igen den glada, positiva tjejen;)

Jag har pratat med en del vänner idag i telefon idag och vad skönt det är att prata med er!!
Tack för att ni finns och ni vet vilka ni är hihi..

Men framöver fram tills vi ska på kryssning så får det nog bli lugnt med alkoholen för min del har festat väldigt mkt nu ett antal helger hihi..

Och på fredag så får vi ju hem kattungen..
Behöver få förslag på kattnamn oxå just nu heter kattungen Agnes Cisilia men det blir för krångligt när man skall säga hennes namn hihi..
Och idag fick jag ut vår katt smillas livförsäkring som täcker för att köpa denna söta kattunge;)



Nu ska jag ta det lugnt framför tv.n.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Agnes är väl kort och jätte fint tycker jag i alla fall:) Skönt att du mår bättre gumman! Jag finns alltid här om du vill prata! Puss

2008-11-17 @ 20:45:07
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn
Postat av: Karin

Håller med Katja, Agnes är ju fint o bra :)

Bra att det är bättre med migränen nu.. måste komma upp o kolla på det lilla tillskottet ju :) nyfiken som tusan kramar

2008-11-17 @ 21:17:01
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful
Postat av: Älva

kattnamn brukar vara svåra.

hoppas att du snart mår bättre vännen, och tillskottet kommer ju säkert hjälpa till att få tillbaka gnistan!kram

2008-11-18 @ 10:15:13
URL: http://nogg.se/fairytale
Postat av: Maria

Hej Linda!

Ja, kattnamn är inte det lättaste. Nu går hon under namnet Bus-Fia eftersom hon är absolut vildast av syskonen. Av någon anledning har hon fått för sig att det är hennes självklara rättighet att få sitta på köksbordet...:-)

2008-11-18 @ 10:18:22
URL: http://www.dalhemskogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0