Såg på Insider på tv...

som ikväll handlade om hästar som blivit utsatta för hämska saker som att bli skurna (våld över lag) och att de blivit utsatta för tiderlag tror jag det heter..
En häst de pratade om var så illa däran att den fick avlivas..
Och efter detta installerade hon larm i stallet och det förstår jag att hon gjorde det skulle jag också gjort!..
Det är alltså personer som bryter sig in i stall eller i hagarna och utför tiderlag & sårar hästarna i underlivet ..

Jag blir så arg när jag hör om sånt här och jag tycker att allt som har med tiderlag och våld mot djur skall förbjudas och vara straffbart!!!

Nu ska jag kolla på serier..
Godnatt pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

usch för det som händer djuren :( IDIOTER är dom som gör sånt!!!

2008-11-13 @ 13:12:19
URL: http://stjarna26.blogg.se/
Postat av: Älva

fyfan!fattar inte hur folk tänker ibland...mår du bättre idag?

2008-11-13 @ 13:20:07
URL: http://nogg.se/fairytale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0