Halloween fest mm.

Japp det blir lite halloween fest hemma hos oss..
Vi får se hur många det blir som kommer vi har fått många kanske svar hihi..
Men vi har nog 5 st ialf som vi vet kommer än så länge..

Just det jag ska nog iväg med en tjej till hennes stall imorgon, väntar bara på att hon ska ringa och meddela vilken buss jag ska ta hihi..
Rotade igenom mina föräldrars förråd igår efter mina hästprylar och jag hittade allt som hjälm,skor och mina kläder (pappa trodde han kastat mkt hihi). Det jag inte hittade var mina tunnvantar men jag ska köpa nya idag.
Så jag tvättade alla kläder igår kväll.

Annars är det ganska lugnt har tyvärr haft mkt migrän och har därför inte orkat skriva så mkt i bloggen.

Just det mailade med kattuppfödaren idag kattungarna växer så det knakar de väger drygt 1 kg/st nu och är jätte busiga hihi...

Nu ska jag greja lite.
Puss

Kommentarer
Postat av: Älva

hej! är det nåt tema för festen?blir det maskerad ect eller vanlig fest?vore kul o med lite annorlunda maskerad^^kram

2008-10-29 @ 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0