Idag...

Var jag hos mina föräldrar en sväng.
Och mamma hjälpte mig att sätta dit nya lösnaglar för de som jag gjorde i Turkiet lostnade hela tiden.
Men med mammas hjälp så blev det jätte bra:)

Annars idag har man varit seg hihi... 
Men somnade tidigt igår redan kl 22:15, men man var ganska trött efter Ullared hihi..
Jag orkade packa upp allt jag köpte ialf innan jag somnade hihi..

Men det var jätte kul att åka till Ullared med Buss, olch det var första gången jag åkte buss dit
men det gick bra det med fniss...
Nu blir det inget ullared igen förän i vår igen.

Annars väntar en kryssning tillsammans med partypinglorna vad jag längtar tills dess;)

Kanske skriver mer senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0