Kommer snart att fixa en ny bloggtävling;)

Jag kommer inom närmsta dagarna att fixa en ny bloggtävling och det kommer att vara lätta regler.
En av dom kan jag säga redan nu att för att delta så behöver man vara medlem på någon av dessa
tre följande sidor som ni kan se på bilderna nedan.
För att bli medlem på någon av dessa så behöver ni bara klicka på bilderna eller klicka på länkarna under respektive bilder och registerera er ni med.


Det är helt GRATIS att bli medlem på dessa sidor och som ny medlem på dessa sidor så får man även 50 startpoäng.

Genom att samla poäng hos Gratisbio.se så kan du få hem Gratis biocheckar
Eller Presentkort i valfri butik.



Genom  att samla poäng hos Gratismakeup.se
så kan du få hem Gratis presentkort hos Kicks.


Genom att samla poäng hos Gratiskläder.se så kan du få hem presentkort hos
H&M.

Om du vill läsa lite mer om dessa sidor så har jag skrivit lite kortfattat om dom här i min blogg.
För att komma dit klicka HÄR.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jisses så jag längtar till Ullared :D Har skrivit en lista idag :D

2008-10-01 @ 20:31:18
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0