Lite om helgen:)

Som jag skrev i lördags så blev det lite singstar karaoke och att äta Tacos..
Vi blev inte så många men det var kul ändå det blev jag, min pojkvän, min kusin Therese,
Madde och en killkompis till oss Fredrik.B.
Vi hade jätte trevligt och efter karaoken så blev det en sväng till Harrys:)
Och en sån här kv'll måste vi göra om hihi..

I söndags hade jag migrän men mamma och jag åkte och kollade på kattungarna.
Och vad de har växt mkt på 2 veckor, de sprang runt och lekte och var full fart hela tiden.
Mamma tog med sig kameran men det var lättare sagt än gjort att ta kort på dom hihi..
Bara 6 veckor kvar tills vi får hämta dom två sötisarna hihi...

När jag kom hem somnade jag fort hade fortfarande migrän så jag sov hela kvällen+natten..

Idag känner jag mig lite bättre..
Det blev en sväng till mina föräldrar och till stan en sväng ( ÁMS+posten).

Nu grejar vi med mina föräldrars dator som inte vill som vi vill.
Vår snälla granne har hjälpt oss och vi trodde den fungerade tills nyss då vi fick svart skärm??
Så nu installerar vi om den på nytt...

Kanske skriver mer senare.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0