Om EU-moppe kortet.

Idag skrev jag upp för EU-moppe kortet och fick alla rätt ( 28 av 28 rätt).
Och efter uppskrivningen skulle man få köra oxå och jag har aldrig rört vid en moppe hihi..
Det var ovant i början men efter 4 varv runt i go cart hallen så klarade jag det provet med:)

Jag fick även mail från dom som vi är intresserad av att kolla på kattungar hos jag ska försöka nå dom på telefon så skulle vi få komma och kolla imorrn:)
Men som sagt ska bara försöka få tag i dom de är ganska svåra att nå hihi..

Ikväll är jag lite sugen på utgång men vi får se om jag får gå själv eller locka med min pojkvän:)

Vi kanske ses på dansgolvet sen det märx hihi..
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis gumman och hoppas ni får en bra kväll:) Puss

2008-10-04 @ 19:36:59
URL: http://www.nogg.se/AStarIsBorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0