Varning! Ring INTE upp missade samtal från +88 nr!!

Förra veckan gick det fram en signal på min mobil och blev missat samtal från + 88 nr (utlands nr).
Jag tänkte ringa upp vaddå man vet inte om nån kompis man inte pratat med på länge men då
skrek en av mina vänner NEJ ring inte upp det kan bli svindyrt det är nån som lurar till sig pengar på detta sätt!!.
Tydligen så har det varit på tv om detta men ingen i Motala har blivit drabbad ännu vad man hört men jag blev det för en vecka sen.
Och idag fick min pojkvän ett likadant samtal:(

Man blir så besviken på sånt här!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj uj det där hände mig med fast med +25 men jag svarade inte :D

2008-10-29 @ 14:20:08
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Karin

det hände min bror oxå... fast det va väl cirka 1 mån sen om inte mer... så ni är inte dom första, jag hade en varning på min msn då, men du missa kanske den?! Kram

2008-10-29 @ 14:41:27
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0