Detta shoppade jag i Turkiet;)

Ja nu har jag tagit kort på vad jag shoppade i Turkiet.
Jag köpte både kläder till mig och min pojkvän.

Detta köpte jag till mig:


Ed hardy mysbyxa

 
2 st Ed hardy tröjor

 
2 st toppar. Den svarta kan man ha på sig åt båda hållen finns inget fram & bak.
Ni kan se att jag har på mig den svarta på turkiska aftonen i inlägget opm turkiet resan.


Detta parfym paket med 4 st små parfymer av märket JLO
Köpte jag i taxfree på flyget.

Detta köpte jag till min pojkvän:

 
2 st Qvicksilver t-shirts till min pojkvän


En G-star t-shirt till min pojkvän



Jag köpte även ett Ed hardy linne till katja & en jätte söt munktröja till katjas söta dotter.

Men det var inte lika billigt som jag trodde det skulle vara i turkiet men billigare än hemma:)
Och mycke beror på hur mkt man orkar pruta hihi
Min mamma lyckades pruta till sig björn borg tröjor & Lacoste t-shirt + tröja.



Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jättefina kläder. Vad är det för lyx Katja får hihi :D Gillade speciellt det vita linnet med guld på.

2008-09-29 @ 20:43:23
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Karin

jätte fina kläder! :) Kram

2008-09-30 @ 11:31:44
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0