Fullt upp idag!

Idag vaknade jag kl 12 har sovit lite halv dåligt inatt har haft nån spänningshuvudvärk nu i några dagar..

Men idag blir det fullt upp.

Idag ska vi:

¤ Handla
¤ Till systemet
¤ Hjälpa min farbror Kjellis med sin dator
¤ Om man hinner åka till mina föräldrar en sväng och hälsa på Smilla ( se om hon lugnat sig idag).
¤ Lovade min brors kompis att gå till brygget en sväng ikväll
han har under veckan fyllt 18 år.

Fick en tid hos Neurologen eftersom jag haft migrän och så ska de följa upp varför jag var inlagd i somras.
Men fick en tid den 18:e september, dagen innan jag åker till turkiet tycker att det är ett bra tag dit med tanke på hur jag mått. Men jag ringde till dom och om de får en avbokning så prioriterar de mig först:)

nu ska vi iväg. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

aa..bra att dem ska kolla uppp det där!! Ha så kul ikväll:) Puss

2008-09-05 @ 13:58:55
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0