Hunnit med en hel del redan:)

Jag har redan hunnit med att:

♦ Hämta mina inneskor från ett av mina timvick.
♦ Till apoteket
♦ Fixa lite här hemma

Så nu är det bara att packa klart men det får bli ikväll för tvätten som jag tvättade igår
har inte riktigt torkat ännu.

Och innan jag åkte hemifrån kollade jag lite i min receptbok för att mina idéer för vad man ska äta
börjar ta slut hihi.
Då fick jag syn på min svärmors smörgåstårts recept och blev så himla sugen på smörgåstårta.
Så medans jag var i stan så köpte jag det som behövdes för smörgåstårtan..
Så snart så ska jag göra grundreceptet så får den stå i kylen under natten och garnera imorgon.
Min pojkvän blir nog glad han får smörgåstårta i sin matlåda imorgon:)

Skriver ett inlägg om receptet senare:)

Skriver mer sen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag vill oxå ha recept på smörgåstårta :D

2008-09-17 @ 17:30:31
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0