Idag....

blir det nog att åka en sväng till mina föräldrar:)
Ska ta med mig smilla dit oxå så hon får leka lite fniss.
Eftersom vi ska på kryssning och mina föräldrar ska bort hela helgen med
så har min mormor lovat att vara kattvakt åt båda katterna så min mamma skjutsar
upp båda katterna på fredag förmiddag.
Så smilla får nog stanna hos mina föräldrar tills dess...

Annars så mår jag bättre = feberfri
Men därimot har jag väder huvudvärk, det verkar som att ett lågtryck ligger över oss
eller är på väg in ( är känslig för lågtryck ).

Jag har bestämt mig för att ha en ny bloggtävling så fort jag kommit hem från turkiet.

Har nu börjat räkna ner tills jag och mamma åker till turkiet hihi:)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0