klippa mig idag:)

Ja nu ska jag äntligen klippa mig idag vill fixa till mig lite innan jag och mamma ska till turkiet;)

Om en stund ska jag träffa sofie i stan. Skall även skicka iväg en present till en vän för att hon är en så
bra vän!!!
 
Ska klippa mig halv 4 och sen till mina föräldrar och se om mamma
kan färga håret på mig.

Just det fick hem sminket jag köpte på tradera idag blev jätte nöjd!!!
Visar bild på det jag köpte senare..

Ikväll måste jag plugga till EU-moppe kortet ska göra teori provet imorgon...

Hörs senare. puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till imorrn, hoppas du klarar provet!! Kram

2008-09-02 @ 17:00:53
URL: http://stjarna26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0