Kom nyss hem från EU-moppe teorin.

Ja nyss kom jag hem från EU-moppe teorin. Trodde att man skulle få göra teori provet idag men
vi skall göra den på lördag innan vi ska åka och köra...
Det var några som hade anmält sig först idag till teorin.. Men det blev muntlig genomgång
men han som håller i utbildningen.. Det blev mkt prat om alkohol, droger och grupptryck, kändes väl som
att jag visste om allt detta men jag var älst i gruppen med hihi. Så det var jag och massa 15 åringar hihi...

Men ser fram imot lördag då vi ska få både skriva upp och köra:)
Får hoppas att det inte tar hela dagen bara jag och pojkvännen ska på födelsedags firande pga
att min pojkväns bror+morfar fyllt under veckan...
Sen på kvällen om vi inte kommer hem för sent så blir det väl att festa loss lite det var ett tag sen hihi.

Nu ska jag kolla på tv och ta det lugnt;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas det går bra på Lördag! håller tummarna aaa du måste säga till om det drar ut för länge på tiden så man vet om man ska ut eller ej ;) kram

2008-09-03 @ 22:04:24
URL: http://stjarna26.blogg.se/
Postat av: Katja

aa..har du några dagar till och läsa:) Puss

2008-09-04 @ 09:32:35
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0