lite nervöst för imorgon.

Ja nu ikväll har jag suttit framför datorn och gjort olika tester för EU-mped via nätet typ såna test prover hihi..
Gick bra på fösta provet sen gick det sämre och nu bra igen fniss.. Fick bara 4 fel på senaste testet:)
Men nu börjar jag bli lite nervös för imorgon när jag skall göra teori provet.

Jaha annars idag så var jag och klippte mig och det blev jätte bra ska se om jag kan ta nån bild tills imorgon hihi.

Och snart ska jag lägga upp ännu fler autograf auktioner på tradera åt min farfar..
Men innan dess så skall jag rensa i mitt smink skåp, fick hem nytt smink idag så ska kasta sånt
jag aldrig använder längre hihi..

Hoppas ni har en bra kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Katja

Som jag sa..lite sent på kvällen;) Lycka till gumman!!!!!!!! Puss

2008-09-02 @ 22:56:51
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0