Mina senaste inköp;)

Jag har inte kunnat låta bli att shoppa lite under veckan.
Sminket är köpt på tradera... Behövde ha nytt smink rensade mitt skåp under
veckan och kastade massor.
Här är bilder på kläderna och sminket jag shoppat, skriver även under bilderna vad det är för nåt hihi.


Röd tuptopp


2 st långa toppar ( en svart och rosa)
den rosa är snygg fast den är rosa hihi.


Snygg partytopp



Glittrig lång party topp/klänning


2 st Ögonskuggs pennor
Och 2 st krämiga ögonskuggor.

   

Skimrande Eyedust mineral ögonskuggor i blå och grön.

  
lila mineral ögonskugga & vanlig lila ögonskugga

Så där det var allt jag shoppat under veckan så nu får jag inte shoppa mer ska ju
till turkiet om 2 veckor ¨där blir det nog en del shoppande hihi.

Som ni ser så köpte jag 3 st mineral ögonskuggor som verkar vara väldigt inne just nu
och jag undrar om nån har nåt bra tips hur man skall sminka sig med dom om man ska
ta hela ögonlocket ( upp till strax under ögonbrynet ) eller bara på det nedre ögonlocket eller
vad man kan säga hihi.
De krämiga ögonskuggorna fastnade jag för vi såg mkt sånt i cypern men även där är det
lite svårt hur man skall sminka sig med dom...

Har bara en ögonskugga annars som jag använder så behövde lite nytt och snygga färger med.
Den gröna visste jag inte om jag skulle köpa men när jag fick hem den så är den mkt ljusare än på bilden.

Ja nu ska jag kolla på tv..
Ps: min dator har hängt sig konstant idag vet inte vad som händer hoppas jag kan publicera detta inlägg.
Ha en bra kväll nu!
Puss


Kommentarer
Postat av: Katja

fina shoppade saker:)

2008-09-05 @ 13:59:30
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0