Hemma på rast.

Nu är jag hemma på rast en timme:)
Fick ett riktigt långpass idag 7:00-21:00 med en timme rast..

Det blir även fullt upp resten av veckan.
Imorgon torsdag är jag ledig och tänkte vara i stallet hela eftermiddagen.
Fredag: Jobba 8:00-13:00
Lördag: åka på löshoppning med Emmy på förmiddagen sen har det eventuellt krånglat till sig med jobbet
jag ska jobba egentligen mellan kl 16:15-21:15 men fick nyss ett sms om att jobba 10:30-20:00 istället men då kör det ihop sig med löshoppningen..
Så jag ska ringa min bemanning om en stund och hoppas det löser sig.
Söndag: Jobba 8:00-16:30 om jag inte kan byta och jobba eftermiddag istället?

Nu ska jag ta en Kopp kaffe sen iväg till jobbet igen om en timme.

Och GRATTIS till min mamma som fyller år idag!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0