Irriterad på Telia!

Nu är jag riktigt irriterad på Telia!
Mitt bredband är fortfarande inte inkopplat trotts att det var en tekniker här i torsdags som sa att det
skulle vara inkopplat på torsdag kväll.. Men inte är det inkopplat:(
Ringde Telia nyss och gjorde ännu en felanmälan.
Har det inte hoppat igång tills på onsdag så ska min pappa följa med mig till Telia butiken och prata med dom.
Och kan inte dom fixa nåt så får jag väl fixa nåt annat bredbands bolag.
Jag har aldrig haft problem med telia tidigare och mina föräldrar har varit jätte nöjda med Telia.
Visst att jag har fått låna ett mobilt bredband så länge men börjar bli trött på att vänta:(

Nu ska jag fixa lite kaffe sen funderar jag på att fixa lite med min blogg hihi.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jävla skit telia då!!! Jaa..visst vart den lite gullig min sida nu:) Hoppas du haft en trevlig helg! Puss

2009-04-13 @ 16:43:59
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/
Postat av: zafari

funkar fortfarande inte nätet hos dig? hur blir d sen när ni ska byta lägenheten då? tänk om dom krånglar igen? finns säkert några som är bättre kanske

kram

2009-04-15 @ 10:29:08
URL: http://chickachickabee.blogg.se/
Postat av: Telia Kundservice / Johan Heldund

Hejsan Linda!

Det låter inget vidare att vi inte lyckas uppfylla våra löften till dig som kund.

Jag skulle vilja att du skickade ett e-post meddelande till mig med dina uppgifter så att jag kan få kika lite på varför det tar sådan tid att få allt inkopplat.

Inkopplingar brukar kunna ta relativt lång tid ibland men efter det har varit ut en tekniker och kopplat in bör allt fungera.

Man ska med andra ord inte behöva få sådana problem som du haft.

Jag heter Johan Hedlund och du kan kontakta mig på den e-post adress jag uppgivit när jag skrev inlägget.

2009-04-15 @ 16:02:09
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0