Om helgen!

Denna helg blev en kanon bra helg:)
I fredags blev  det först att jobba mellan kl 07:00-09:30.
Och när jag kom hem så fick jag städrycket och storstädade och tvättade.
Hann med att ta en öl med mina föräldrar innan F kom hem från jobbet.
Och när F kom hem så tog vi en öl ihop och bara tog det lugnt somnade skapligt också hihi..

Lördagen började tyvärr inte så bra med migrän men gick över ganska fort.
Så jag och F åkte till stallet en sväng i det fina vädret.
Sen hem och kolla på en film innan allt folk skulle komma till festen.

Det blev en lyckad kväll och vi hade såå kul!
Vi blev inte så många på festen men det var ganska skönt.
Vi gick till Hallen en sväng och det var kul men efter att man börjat bli lite berusad så åkte vi hem
skapligt. Är inte van vid att dricka mycket längre hihi..

Vill bara be om ursäkt till en av mina vänner som jag inte bjöd av misstag:/ eller vad man kan säga.
Jag läste hennes blogg lite för snabbt i stressen så jag trodde att hon skulle på en annan fest och därför bjöd jag inte henne.
Jag brukar inte bjuda folk som man redan vet ska på fest.
Vet inte varför jag gör det men har varit med om för många ggr att antingen har personen tackat nej eller så har det blivit tjafs från den personen som det ska vara fest hos att den bjöd den först osv. 
Utan att man möts upp tex ute istället.
Detta ska inte hända igen gumman du är alltid bjuden på fester som jag/vi kommer att ha i framtiden!

Fick ett sms av en vän som inte var så kul att få igår kväll.
Jag har tidigare under veckan sagt att ni fick komma på festen.
Men hörde inget mer från er, och just då visste ni inte att ni kunde komma av en andledning.

Men ett stort Tack till er som kom igår det var jätte kul!!

Nu ska jag prata lite med mina föräldrar..
Är hos mina föräldrar nu har fortfarande inte fått mitt internet och mina föräldrar lånar även min bärbara dator nu några dagar.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0