Ullared imorgon:)

Imorgon bär det av till Ullared igen..
Har inte mycket planerade köp förutom att jag vet att dom har billiga ridvästar på G-kås.
Och så ska jag köpa lite saker till min häst.

Helgen som jag skrev tidigare kommer jag att vara i tjällmo.
När jag kommer hem imorgon från ullared så ska min pojkvän fixa grillat så jag har fixat köttmarinaden.

Idag har förmiddagen bara flugit iväg.
Jobbade mellan kl 7-10 och sen åkte jag direkt till stallet och nu är jag hemma.
Har fixat hemgjord potatissallad tills ikväll när jag kommit hem från jobbet.
Fick ett kanon enkelt recept på god potatissallad av mamma.
Här får även ni det receptet:

Enkel potatissallad:

3 dl gräddfil
3 msk Majonäs
Lite dill ( frusen eller färsk)
ca 10 cm purjolök  som finstrimlas
Lite salt, svartpeppar och Italiensk salladskrydda

Blanda allt detta i en skål, sedan skär ca 4-5 (kalla ) kokta potatisar och rör om.
Låt stå ett tag i kylskåp innan servering.

Nu ska jag vila en stund sen till jobbet igen kl 17-20.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria med katter

Vi i Väderstad vill bara önska en trevlig valborg.



kram, Maria med kattmaffia

2009-04-30 @ 20:21:56
URL: http://www.dalhemskogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0