Data krångel!

Är hos mina föräldrar just nu och deras dator krånglar i vanlig ordning..
Nu fungerar inte internet explorer och jag har försökt att installera om det men fungerar fortfarande inte..
Och dom måste ha internet explorer för att komma in på internetbanken så jag har nog att göra hela kvällen:(
Och klockan springer iväg också skulle vara hos zafari kl 18:00 måste äta först och så..
Sen har bussarrna inte kommit  igång ännu till hösten så sista bussen går kl 18:00 någonting..
Ska försöka fjäska för pappa och se om han kan skjutsa mig skulle vara kul att se var hon bor nu och kanske ta
en kopp kaffe:)

Detta dataproblem är så frustrerande, för första gången så vet jag inte vad felet är..
Nu ska jag krångla vidare..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0