Fick lite presenter av mina föräldrar:)

Mina föräldrar kom hem från Tunisien igår så som tack
för att vi varit husvakt/kattvakt fick jag och min bror lite presenter..
Min bror fick en limpa cigg och lite t-shirts och en ed hardy keps.

Men eftersom att det var svårt att hitta kläder till mig i Tunisien så fick jag parfym, smink och ett halsband
som mamma hittade på en marknad.

Björn Borg parfym och deo spray




Och detta sminkset

Parfymen luktar jätte gott och sminket kommer att räcka en evighet hihi.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Zafari

Du har inte glömt fika med mig imorrn eftermiddag? (onsdag) ? ;)

2009-08-11 @ 20:36:44
URL: http://chickachickabee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0