Idag blev det Stalljour och Jobb!

Dagen började med att jag gick upp kl 06:30 för att sedan bli hämtad vid Preem macken för att åka och ha stalljouren.
Och när man gick utanför dörren så möttes man av en vägg av snö kändes det som hihi..
Vi var i stallet strax efter kl 07:00 då var Maggan och två till som skulle iväg och tävla redan där och hade fixat kaffe:)
Men tack vare snön så åkte de inte ivg på tävling.

Vi mockade och var klara ca 10:30 och när jag kollade på mina mobiler så hade jag missat samtal från jobbet.
Så jag blev bokad för jobb mellan kl 17:00-22:00:)

Så vi åkte hem en sväng och var tillbaka för insläppet kl 15:00.
Och den tjejen jag hade jouren med var snäll och tog hand om
kvällsfodringen så efter insläppet så blev jag hämtad av F.
Jag och F åkte hem till mina föräldrar och jag hann med att duscha, dricka kaffe och prata lite innan jag blev skjutsad tiil jobbet.
Med andra ord lite småstressig dag hihi..

Och nu sitter jag vid datorn och ska strax försöka sova är helt slut, kommer nog somna som en stock hihi..

Puss på er!


 


Kommentarer
Postat av: Katja

Förstår att du va trött guman;) Hoppas du haft trevlig helg!! Pussa

2009-02-09 @ 16:52:56
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/
Postat av: karin

så du fick min tid igår alltså:)

2009-02-09 @ 18:21:18
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/
Postat av: Karin

jaa låter som en lite små stressig dag du! Kramar

2009-02-09 @ 23:56:08
URL: http://nogg.se/BigGirlsAreBeautiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0